مدیریت اجرایی

فضای مجازی دانشجویان مدیریت اجرایی ورودی 92 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیریت اجرایی

فضای مجازی دانشجویان مدیریت اجرایی ورودی 92 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

فضایی برای تعامل و ارتباط علمی، پژوهشی دانشجویان رشته مدیریت اجرایی ورودی سال 1392 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
--------------------------------------------------
دوسـتان، ارسال نظرات و تعامل شـما عزیزان موجب بهره مندی همه دانشجویان خواهد بود
--------------------------------------------------
در بروز شدن لینک ارتباط با اعضا کوشا باشید
جدید : نسخه آندروید بلاگ در اطلاع رسانی

فالطالع بینیفال روزانه



خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت دکتر غلامرضا خاکی

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ


خلاصه کتاب روش تحقیق در مدیریت دکتر غلامرضا خاکی

دانلود
 



متن کامل روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی - دکتر خاکی
دانلود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۷
محمد فاضلی فارسانی

نظرات  (۹)

۱۵ فروردين ۹۶ ، ۰۶:۲۹ محمد مهدی گرزین
سلام.
من دانشجوی دکتری کارآفرینی هستم.میخواستم بدونم کتاب روش تحقیق در مدیریت دکتر خاکی همون کتاب روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی هست یا نه تفاوت داره.چون من کتاب با رویکرد پایان نامه نویسی رو دارم.ممنونم اگر راهنمایی کنید.
سلام بنده دانشجوی دکتری مدیریت هستم و با گروهی از دوستان همکلاسی کارهای مشاوره ، تحلیل آماری، تدوین و انجام مقاله، پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترای رشته مدیریت رو بصورت کاملا منحصر به فرد و مناسب انجام می دیم.
چنانچه دوستانی تمایل دارند می تونن با این شماره تماس بگیرن:
09125190785
محمدی
سلام من پاور فصل سوم روش تحقیق با رویکرد پایان نامه نویسی رو میخوام تالیف  غلام رضا خاکی از کجا بیارم؟؟؟؟؟
ضروریه

۲۴ دی ۹۳ ، ۲۰:۵۶ مهدی حمیدی
با سلام من مدیریت دولتی گرایش تشکیلات و روشها ارشد الکترونیک قبول شدم میخواهم در مورد این رشته و دروس آن برام توزیع دهید آیا سخت است یا نه ضمنا من کارشناسی حسابداری خواندم لطفا من را راهنمائی کنید
سلام
بنده دانشجوی ترم آخر ارشد مدیریت اجرایی هستم.
برای دکترا در رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد شرکت کردم.در مورد تستهای درس روش تحقیق اگه منبعی دارین لطفا بهم معرفی کنین.ممنونم از شما.
ولاگ قشنگی داری 
در صورت تمایل به وبلاگ ما هم سر بزن 
ما لینک شما رو در لیست دوستان خود قرار دادیم 
شما هم اگر تمایل داشتی لینک ما رو در وبلاگت قرار بده 
جمعی از دانشجویان مدیریت بازرگانی و مالی واحد الکترونیک آزاد 
پاسخ:
سلام
از وبلاگ شما بازدید شد قطعا از همکاری با شما خوشحال خواهیم شد
تشکر
شروع خوبی ست، به امید خدا و با تلاش دوستان و همکاری همه که سایت پر رنگ و با جلال و جبروتی شود. برای کمک و همکاری در خدمتم
پاسخ:
دوست عزیز
باسلام
ممنون از اظهار لطفتون
شما در حال تحصیل رشته مدیریت اجرایی در واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد هستید؟

ممنونم اگه اطلاعات کاملی از خودتون رو برامون ارسال کنید

ارادتمند
گروه مدیریت بلاگ

سلام خسته نباشید
کار خوبی کـردید. اگر کمک خواستید بفرمایید در خدمت هستیم.
پایدار باشید.
پاسخ:
سرکار خانم ابهری عزیز
باسلام
ممنونم از نظر لطفتون
درخصوص همکاری دوستان به زودی اطلاع رسانی خواهد شد

ارادتمند
گروه مدیریت بلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی