مدیریت اجرایی

فضای مجازی دانشجویان مدیریت اجرایی ورودی 92 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیریت اجرایی

فضای مجازی دانشجویان مدیریت اجرایی ورودی 92 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

فضایی برای تعامل و ارتباط علمی، پژوهشی دانشجویان رشته مدیریت اجرایی ورودی سال 1392 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
--------------------------------------------------
دوسـتان، ارسال نظرات و تعامل شـما عزیزان موجب بهره مندی همه دانشجویان خواهد بود
--------------------------------------------------
در بروز شدن لینک ارتباط با اعضا کوشا باشید
جدید : نسخه آندروید بلاگ در اطلاع رسانی

فالطالع بینیفال روزانه



راهنمایی در زمینه تهیه پروپوزال پژوهشی استاندارد

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ب.ظ
:


سوال:

سلام دکترجلالیان. من این ماه کارشناسی ارشدم تمام میشه و برای PhD میخوام برم به یک کشوردیگه و نیاز به یک پروپوزال خوب و موجه دارم. میشه منو راهنمایی کنین که چطوری میتونین بمن کمک کنین وچه مدت طول میکشه؟وسپاسگذارم.

 

پاسخی که به ایشان ارائه کردم و انشاء الله مورد استفاده سایر پژوهشگران هم قرار بگیرد به شرح زیر است:

درحال حاضر مطلبی آموزشی درزمینه راهنمای قدم قدم تهیه و نگارش پروپوزال پژوهشی در سطح PhD را درحال آماده سازی دارم که انشاء الله به محض آماده شدن، بر روی وبسایتم منتشر خواهم کرد. با اینحال باتوجه به درخواست شما که نیاز به راهنمایی اختصاصی من بر روی تهیه پروپوزال پژوهشی تان دارید، من درخدمت شما هستم که به شما در تهیه پروپوزال تان کمک کنم.  لطفا به من بفرمایید که از این لحظه تازمانی که پروپوزال شما تهیه و آماده ارسال به دانشگاه مورد نظرتان بشود چقدر زمان دراختیار دارید؟

 

متن زیر شامل کلیه همکاری هایی است که من درزمینه تهیه پروپوزال پژوهشی می توانم به شما ارائه بدهم:

 

یک: راهنمایی شما بصورت قدم به قدم در تهیه پروپوزال پژوهشی. برای این منظور لازم است شما عنوان مورد نظر پژوهش تان را ترجیحا بهمراه چکیده از از پژوهشی که قرار است انجام بدهید را در طی یک پاراگراف برایم بزبان ساده نگارش کنید تا با مطالعه آن اولا بتوانم تصمیم بگیرم که آیا امکان و یا توانایی کمک به شما را دارم یا خیر. و دوم اینکه برآورد مناسبی از نوع همکاری ام به شما بتوانم به شما ارائه بدهم.
دو:  درصورتی که نسخه مقدماتی پروپوزال را تهیه کرده باشید می توانید آن را برایم ارسال نمایید تا براورد مورد اشاره در بند یک را به شما اعلام کنم.

سه: درمرحله بعد، درصورتی که امکان همکاری من با شما وجود داشته باشد نوع همکاری را اعلام می کنم. ا ین همکاری ممکن است صرفا درزمینه راهنمایی شما در تهیه ساختار استاندارد یک پروپوزال پژوهشی با کیفیت باشد و یا اینکه ممکن است درزمینه تهیه منابع مطالعاتی و یا تغییر عنوان پژوهش و حتی ارائه عنوان پژوهشی مناسب به شما نیز باشد. علاوه بر آن به شما اعلام خواهم کرد که آیا امکان راهنمایی شما در طراحی متدلوژی پژوهش شما هم وجود خواهد داشت یا اینکه صرفا به راهنمایی شما در تهیه ساختار استاندارد بخش متدلوژی مقاله تان کمک خواهم کرد.

چهار: درصورتی که امکان همکاری من با شما در زمینه تهیه ساختار استاندارد پروپوزال پژوهشی وجود داشته باشد من به شما بصورت قدم به قدم راهنمایی خواهم کرد که بتوانید بخش های مختلف پروپوزال را تهیه کنید. هر بخش از پروپوزال نیز به نوبه خود شامل چندین زیربخش است که عناوین یا هدینگ ها و ساب هدینگهای مورد نظر را هم به شما اعلام خواهم کرد و به شما راهنمایی خواهم کرد که بتوانید هر یک از این بخشها را چطور شروع کنید و چطور بسط دهید و چطور به انتها برسانید که درنهایت پروپوزال شما و تمام بخشهای آن از وضعیت استاندارد قابل قبولی برخوردار باشد. در زمینه روش نگارش بخشهای مهم پروپوزال شما به ویژه روش نگارش استاندارد ابجکتیوهای جنرال و اسپسیفیک و روش نگارش استاندارد انواع هایپوتزها و سوالات پژوهش نیز بصورت اختصاصی به شما راهنمایی هایی ارائه خواهم داد.

پنج: در هر یک از مراحل کار، شما براساس راهنمایی هایی که برای تهیه هر بخش کوچک از پروپوزالتان ارائه می دهم اقدام به تهیه و نگارش نسخه پیشنویس متن خواهید کرد و برایم ارسال خواهید کرد. متعاقبا نوشته های شما را مطالعه کرده و کامنتهایی برای اصلاح ساختار آن به شما ارائه می دهم و شما براساس آن کامنتها و با کمک راهنمایی هایی که در کنار هر کامنت ارائه می دهم شما اقدام به اصلاح هر بخش از پروپوزال تان خواهید کرد و مجددا نتیجه کار را به من می فرستید تا رویت کنم. این عمل را درمورد تمام بخشهای پروپوزال تان ادامه خواهیم داد تازمانی که کل پروپوزال شما آماده بشود.

شش: هرگاه که پروپوزال شما آماده بشود شما میتوانید آن را به مترجم دلخواه خودتان یا دارالترجمه ها بدهید که ترجمه کنند. درصورتی هم که تمایل داشته باشید این امکان وجود دارد که من شما را به مترجمی که کیفیت کارش را قبلا مشاهده کرده ام معرفی کنم و پروپوزال شما را به انگلیسی ترجمه نماید.

هفت: بعد از اینکه نسخه انگلیسی پروپوزال شما آماده شده باشد سپس پروپوزال تان را به ویراستار انگلیسی الاصل در آمریکا و یا انگلستان می فرستید که ازنظر نگارش انگلیسی و گرامر ویرایش بکند. شما میتوانید از خدمات هر ویراستار انگلیسی الاصل که می شناسید استفاده کنید و یا درصورت تمایل شما این امکان هم هست که پروپوزال انگلیسی شما را به ویراستاری که مقالات خودم را ویرایش می کند و از کیفیت ویرایش پیشرفته ایشان کاملا رضایت دارم بدهم که ویرایش بکند.

هشت: بد نیست که از پایان نامه مقطع تحصیلی قبلی خودتان هم درصورتی که قبلا مقاله ای منتشر نکرده باشید یک یا چند مقاله استخراج و منتشر کنید که هم دراین مسیر مهارتهای نگارش علمی خود را بالا برده باشید و هم اینکه رزومه علمی خودتان را ارتقاء داده و شانس پذیرش خودتان در دانشگاه مورد نظر را افزایش بدهید. همین پروپوزال پژوهشی را هم ممکن است بتوانید تبدیل به یک یا چند مقاله با فورمتهای مختلف کرده و منتشر نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۷
پیمان عابدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی