مدیریت اجرایی

فضای مجازی دانشجویان مدیریت اجرایی ورودی 92 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیریت اجرایی

فضای مجازی دانشجویان مدیریت اجرایی ورودی 92 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی

فضایی برای تعامل و ارتباط علمی، پژوهشی دانشجویان رشته مدیریت اجرایی ورودی سال 1392 واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی
--------------------------------------------------
دوسـتان، ارسال نظرات و تعامل شـما عزیزان موجب بهره مندی همه دانشجویان خواهد بود
--------------------------------------------------
در بروز شدن لینک ارتباط با اعضا کوشا باشید
جدید : نسخه آندروید بلاگ در اطلاع رسانی

فالطالع بینیفال روزانه



« امتحان از فصل یک تا فصل شش »

دوستان تقسیم بندی پیاده کردن مطالب 6 فصل رو اعلام کنیم که تداخل کاری پیش نیاد و بتونیم با تقسیم 6 فصل مطالب و صفحات مهم و مشخص کنیم

حتی اگه چند نفر هم یک فصل رو بررسی کنند خوبه، چون اینطوری چیزی جا نمیمونه


خلاصه کتاب مبانی حسابداری مدیریت - فریدون رهنمای

کلاس حسابداری مدیریت استاد اسماعیل زاده
 

فصل 1 و 2 - ویرایش 1

فصل 1 و 2 - ویرایش 2

 

فصل 3

فصل 4 - ویرایش 1

فصل 4 - ویرایش 2

فصل 5

فصل 6

تا این 6 فصل برای امتحان خواهد بود

فصل 9

فصل بهایابی

نظرات  (۲۳)

سلام وقتتون بخیر

دوستان اگر کسی حل مسائل فصل چهار کتاب مبانی حسابداری مدیریت رو داره،،،ممنون میشم برام ایمیل کنه

 

۱۳ آذر ۰۰ ، ۱۶:۴۹ ریحانه طهرانی

لطفا جواب فصل 2 تا 5 کتاب مبانی حسابداری مدیریت

نویسنده فریدون رهنمای رودپشتی

سلام فصل 7 موجود هست

اگه هست میشه بفرستین برام

 با سلام
لطفا نمونه سوالات حسابداری مدیریت راهبردی دکتر رودپشتی رو برام ارسال کنید
Sahandkhzr@yahoo.com
سلام من به حل مسائل فردیون رهنمای رودپشتی نیاز دارم ممنون میشم kami6535@gmail.com 
سلام.خسته نباشید...حل مسایل فصل های یک و دو و چهار کتاب حسابداری مدیریت فریدون رهنمای رودپشتی رو لازم دارم.اگه زحمتی نیس به ایمیلم میفرستید..ممنون میشم
با سلام لطفا حل مسائل حسابداری مدیریت رو برای بنده ارسال کنید ممنون
 سلام من حل مسئله مبانی حسابداری مدیریت دکتر رهنما رودپشتی احتیاج دارم .میشه واسم بفرستید.


 سلام من حل مسئله مبانی حسابداری مدیریتو احتیاج دارم .میشه واسم بفرستید.
بسلام مبانی حسابداری مدیریت دکتر فریدون رهنما لازم دارم.ممنون میشم برام بفرستین
سلام . من خیلی به حل المسائل مبانی حسابداری مدیریت رهنمای احتیاج دارم. چطور میتونم پیدا کنم؟
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۷ گلاویژ سمندریان
با سلام لطفا حل مسئله فصل ٤ کتاب فریدون رهنما  رو برای من ایمیل کنید
با تشکر 
Gelaasamandar@gmail.com
سلام به همه.میشه حل مسائل حسابداری مدیریتو به ایمیل من بفرستید خواهشا .
سلام  به همه دوستان اگر حل مسایل کتاب مبانی حسابداری مدیریت رهنما رودارین لطفا به ایمیل من  بفرستیدچون واقعا احتیاج دارم ممنونم 
سلام من شدیدا به حل تمرینات کتاب رودپشتی نیزمندم  دوستان میشه راهنمایی کنید
mehranrahmanabadi@gmail.com
سلام دوست عزیز پاور و خلاصه فصل 8 کتاب مبانی حسابداری مدیریت دکتر رود پشته ور ندارین من قراره ارایه بدم ممنون میشم اگه دارین برام میل کنین

باسلام

من ورودی 91 مدیریت اجرائی واحد الکترونیکی هستم

چنانجه از استاد اسماعیل زاده فایل جزوه نمونه سئوال دارید به ایمیل من بفرستید

از شما متشکرم

باسلام

میخواستم بدونم دکتر اسماعیل زاده امتحاناتش در چه حده؟

کسی نمونه سئوال ازش داره؟

سلام من تازه قبول شدم.شما که یک سال در دانشگاه الکترونیکی درس خوندین کلا راضی هستین؟سخت نیست؟

شما چطور همکلاسیهاتونو شناختین وقتی اصلا کلاس حضوری ندارین؟

رتبه من 107 شده الان میخوام تکمیل ظرفیت هم شرکت کنم.ناراحتم که این واحد رو انتخاب اول زدم

پاسخ:
سلام
برای کسانی که امکان حضوری دانشگاه رفتن رو ندارند یه انتخاب خوبه البته مشکلات و محدودیت هایی هم داره
سر کلاس و توی فضای مجازی دانشگاه شما اسم همکلاسی هاتون رو می بینید و می تونید همراه آموزشی بشید , چت کنید و بعد قطعا امکان ارتباطات بیشتر هست , مثل دوره ما که الان توی وایبر و لاین و واتس اپ هم با هم ارتباط داریم
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۶ مصطفی امیریان
دست شما ممنون P:
پاسخ:
باسلام
اگه دانشجوی کلاس مدیریت حسابداری هستید
مشخصات کاملتون و درخواستتون جهت دریافت فایل تایپی حسابداری رو به ایمیل بلاگ ارسال نمایید
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۱ حسین پژهان
من هم موافقم تشکر از اقای عابدی
دوستان همکلاسی مدیریت حسابداری استاد اسماعیل زاده
باسلام
من پیشنهاد میدم که از روی فیلم هر فصل که فایل همون فصل رو جلو
کاملا مشخصه که از هر چند صفحه کدوم مطالب مهمتره که استاد بیشتر روشون تاکید کرده و کامل توضیح داده، بعد مطالب مهم در بیاریم و در ادامه ارسال نظرات همین مطلب برای دیگران به اشتراک بگذاریم
که مثلا از فصل 6 صفحات 4-6-7-11-12-14-16-17 مهمه
ضمنا جلسه امروز از صفحه 68 تا آخر فصل 5 روز که فایلش توی بلاگ مدیریت اجرایی هست رو درس دادند
همچنین هفته آینده فصل 6 رو که فایل اون هم توی بلاگ هست رو درس خواهند داد
مرور صفحه به صفحه درس ایشون به همراه فایل و نوت برداری از مطالب مهمی که ایشون بر آنها تأکید میکنند حجم آموزشی هر فایل رو کاهش میدهد

باتشکر
گروه مدیریت بلاگ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی